středa 18. ledna 2017

30 Day Shred s Jillian Michaels - Level 1.



O MNĚ, 30 DAY SHRED A JILLIAN


Dala jsem se do toho a tady máte něco o mých zkušenostech a výsledcích (níže ve článku ).. ale nejdříve trochu té teorie .. :) 


Pro ty z vás kteří o tomto cvičení a ani o Jillian nic neslyšeli, jsem vybrala nejzajímavější a nejužitečnější informace z internetu (aby vám byly podány trochu odbornou formou, než jakou bych je podala já :D ). Jillian Michaels je uznávanou odbornicí na hubnutí, výživu a wellness. 30 Day Shred je účinné cvičení založené na fungující myšlence – intenzivní cvičení několika svalových skupin najednou za krátký časový úsek, a zároveň spalování maxima kalorií.


Jak již název napovídá, program se cvičí 30 dní a skládá se ze tří úrovní (levelů); na každou z nich tak připadá 10 dní.


 Denně cvičíte 20 minut + počáteční protažení a závěrečný strečink. Každý level se skládá ze tří částí – síla, kardio a břicho. Silová část zahrnuje posilování paží a nohou po dobu 2 - 3 minut. Dvouminutové kardio vám dá díky vysoké intenzitě pořádně zabrat a roztočí váš metabolismus na plné obrátky. Posilování břicha představuje závěrečnou část a trvá 1 minutu. 


Jillian myslí na začátečníky i pokročilé, proto se můžete rozhodnou kterou cvičitelku budete na videu následovat. Ke cvičení budete potřebovat podložku na cvičení a činky– doporučuje se zátěž mezi 0,5 a 2,5 kilogramy. Zvolte si individuálně tu, která pro vás bude ta pravá ( Pro mě je to 1,5kg). 


30 Day shred si můžete zakoupit na DVD, nebo tak jak to dělá většina lidí stáhnout na internetu, či najít na youtube.

 



JÁ A 30 DAY SHRED




A teď začíná ta laická část … PANE BOŽE! 


Můžu vám říct dámy, že jsem to dávala horko těžko, nejsem ten typ člověka s nejlepší kondicí ( na druhou stranu ani s tou úplně nejhorší ) ale začátky byly pro mě opravdu kruté, ale jelikož jsem se o splnění prvního levelu pokoušela již dříve před tím (neúspěšně…jak jinak!)  celkem jsem věděla co od toho čekat.

Pokud vás první tři dny bolí celý člověk nenechte se odradit a pokračujte, slibuju, že to bolet přestane J

Cvičení není dlouhé, ale opravdu se u něj zapotíte a vydáte ze sebe své maximum.


Ze začátku se mi některé cviky nedařily dělat v míře jak by měly, nedovedla jsem jich udělat ani tolik, ale postupem času se vše zlepšilo. Pokaždé jsem v sobě nacházela více a více energie a některé cviky jsem cvičila i v pokročilejší úrovni. 

Achillovou patou u mě jsou cviky na nohy, u nich vždycky trpím nejvíce (možná také proto, že mám problémy s koleny, ale ty cvičení zvládly :D). Do cvičení jsou zařazeny více i méně namáhavé cviky a tak i když během nich nejsou žádné pauzy, trochu si máte šanci „odpočinout“ u  těch jednodušších z nich. 


Každý level byste měli cvičit 10 dní, já si ale udělala 2 dny pauzu, když jsem cítila, že ji opravdu potřebuju. 

Co se týče diety během cvičení, tu jsem žádnou velkou nedržela, snažila jsem se vyvarovat těch největších hříchů jako je sladké, pečivo, lepek a noční přejídání. Každé cvičení jsem „zapila“ proteinovým drinkem ( u mě je to PhD woman – velmi chutné a plné vitamínů, koupila jsem je v zahraničí a nevím zda se dají u nás v obchodech sehnat :/, ale jiných proteinů jsou de celé škály J ) , tak na ně nezapomínejte! J


Podtrhnuto sečteno, cvičení je opravdu náročné, alespoň pro takové jako jsem já ano, ale mám opravdu, ale OPRAVDU skvělý pocit po cvičení. Všechny ty řeči o endorfinech a pocitech štěstí jsou pravdivé! :D HALELUJA!  




JÁ A MÉ VÝSLEDKY (30 DAY SHRED 1. LEVEL ) 

Před cvičením jsem se nejel zvážila, ale i změřila ( a to doporučuji každé z vás ) na váze totiž mnohdy výsledek není vidět. Nemám tolik odvahy abych se tady podělila o své míry, či nedej bože váhu ( jak tak koukám na ty čísla, tak nevím co je horší. ). Ale o co se s vámi ráda podělím jsou úbytky J 
LEVEL  1.
PRSA -1CM ( L ) :D
PAS  -2CM
BOKY -4CM
HMOTNOST -2KG


Zrovna jsem u třetího dne mého druhého levelu, Tak mi držte palce, Já je držím vám … 


DIETĚ ZDAR !


Jeden malý TIP, určitě se vám bude cvičit lépe, když si budete odškrtávat dny ke zaslíbenému konci a postavě :D ( motivace je základ) Na internetu najdete spoustu tabulek, já jsem vám dvě z nich přiložila dolů pod článek … a odškrtávání může začít!




PS: Já: „ Mami, tak jsem se změřila, hele a mám tam jako ty missky 60cm…… ale přes stehno L ! „




 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste skvělí, že jste si udělali čas a připsali komentář! :) Děkuju